onsdag 27 oktober 2010

Äntligen...

Har min fina molntröja kommit, jag är väldigt nöjd :) Får se när jag ska ha min nya fina tröja...hehe...Gillar att det är så långa muddar på ärmarna...jaja....vill ni köpa liknade gå då in på http://www.rafsen.se/ både coola kläder för mammor och barnkläder...



Annars går allt på som vanligt...tycker veckorna bara flyger fram...och snart är det jul eller iallafall tid för julpyssel, julklappar m.m...Vi ska fira med min mamma och pappa i år, ska bli trevligt...

Ikväll ska jag kolla på Grey´s tror jag...Marcus jobbar så jag har kontrollen över fjärrisen idag...*ler*

Förresten shoppade ju lite från MeAndI oxå, blev faktiskt en mopströja och mopsstrumpor till lilleman och så köpte jag faktiskt deras nyhet, pyjamas med deras marsvin smulan med nattmössa och tandborste både till Elis till mig...fast jag fick det som nattlinne...så vi kan gå omkring och mysa med likadana på kvällskvisten ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar