torsdag 23 september 2010

Trött...

Mmm det är jag nu....Men piggnar väl till snart...Ska jobba extra idag med, en personal hemma och vabbar så några timmar extra blir det idag...så nån timme till blir det för Elis på dagis med, jag tur att vi är lediga imorgon och bara kan mysa! Ikväll är det föräldramöte oxå så det blir en lång dag idag med...förhoppningsvis drar det inte över...

Så att jobba 50% har ju inte riktigt funkat, men så är det när man är egen företagare...Jaja får se om man gör nåt åt det...

Tur att det är torsdag och slutet på veckan...Igår när jag la Elis vid 18.35 så somnade jag själv och vakna till vid 19.20...Elis sov och jag blev väl lite piggare efter den lilla powernapen...Det är hårt att vara arbetande småbarnsförälder...nej nu ska jag göra lite måsten innan work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar