söndag 19 september 2010

600:e inlägget

oj vad jag har skrivit massa...hehe..är väl ett år jag hållt på ungefär...

Ja vad har vi hittat på idag då...Vi har haft så fint väder idag så jag och Elis stack ner till järnvägsparken i eftermiddas där vi möte upp Pia och Elliot. Elis sprang i den jättestora vattenpölen och blev en del blöt, men han var nog det barnet som hade roligast på lekplatsen....Undrar bara vad de andra föräldrarna tänkte om mig, fast jag tycker att skitiga barn, efter en stund på lekplats, dagis, är de som haft roligast och det står jag för! Finns ju tvättmaskin! Hade Elis tyckt det var för tradigt att bli så blöt hade han visat det och vi var ju faktiskt inte där mer än 45 minuter, väl hemma sen fick han bada i ett varmt och skönt bad...

En annan grej är att jag är så insnöad på att kolla smyckesauktioner på nätet, det finns så mycket fint jag vill ha, kan man inte få vinna lite på lotto eller nåt ;) hehe...

Jobb till veckan igen och på fredag min första lön, efter att ha börjat jobba...ska bli kul och se vad man får....Ja och så röstat har man gjort med och jag hoppas på seger på den sidan jag röstat på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar