fredag 3 september 2010

Lite resfeber...

Ja idag 10.48 bär det av mot huvudstaden, tänkte att jag får nog lite sovmorgon för Elis har sovit länge de senaste dagarna och han sover fortfarande och jag själv vakna 6.45 och kunde inte sova mer...Ja lilleman är otrolig, han sover till 8.00-8.40 på mornarna...så man ska väl inte klaga ;-)

Så nöjd med mina "nya" naglar som ni kan se i föregående inlägg, tycker det ser så fräscht ut med långa naglar med fransk manikyr, får hoppas jag vänjer mig så det blir lätt med dem på jobbet..hehe...

Anna passa ju Elis igår och det gick hur bra som helst, så det får hon nog göra fler gånger :-) *Tack Anna* Nej man kanske ska passa på att hoppa in i duschen när Elis sover så man får umgås hans vakna tid innan jag åker...kommer ju sakna mitt lilla hjärta och självklart mitt stora hjärta med!

vi hörs vänner!

1 kommentar:

  1. det låter supertrevligt! klarar du verkligen dig utan lillplutten?;) jag ska nog ta det lugnt med film & godis i kväll med några vänner, sen i morgon blir det kanske lite festligheter:)

    SvaraRadera