onsdag 1 september 2010

Hmm

När man får sova, så går det inte :-( Elis sover fortfarande men jag är vaken, kommer vara nådigt trött ikväll tror jag. Men Elis kommer väl va trött ikväll efter en dag på dagis så han somnar antagligen tidigt...sen är han ledig tills på mån då det är dagis igen. Imorgon ska vi till Karlstad sjukhus på em för att kolla upp så inte Elis har samma sjukdom som några i vår släkt inkl mig själv. Det är en sjukdom med de röda blodkropparna som gör att mjälten förstoras och man måste operera bort den, hoppas han inte har den! Sen på kvällen ska Anna passa Elis för jag ska iväg och fixa nagelförlängning :-) vi tränade ju igår på passning så det ska nog gå bra :-) Så måste jag packa färdigt till Sthlm för på fre åker jag :-) *längtar* ska bli kul, men kommer allt sakna mina grabbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar