fredag 6 augusti 2010

Nu börjar det likna nåt i Elis rum, inte så mycket kvar att fixa...Bild kommer när det är helt klart! Han verkligen gillar sitt nya rum och nu är vi mest där och leker, kul! Har ju köpt ett sånt här hoppdjur - ko och har blåst upp den nu och den tycker han är jättekul...

Imorgon sticker Marcus iväg på nån konsertgrejs i Sthlm och är borta hela dagen/kvällen så då ska jag och Elis ta en sväng över till Karlstad. Ska försöka hitta nån bra present till lillen, dock har jag ju några, men någon mer grej ska han få.

Måste bara berätta, blev så himla sur innan...Anna och jag var ju på stan igår och jag köpte ju regnkläder och överdragsbyxor till Elis. Jag provade överdragsbyxorna på Elis och de satt hur bra som helst, men idag när jag skulle hänga upp dem på en galge med jackan han ska ha till så trillade dragskobandet ut...Hmm...Reklamation....kan ju säga att jag gick till Lindex och köpte ny överdragsbyxor istället för ett par nya i butiken där jag köpte dem...

Annars är allt bra med oss här...å snart fyller fisen 1 år. Kan inte förstå var tiden har tagit vägen....
Elis bara nån dag gammal

1 kommentar:

  1. Kappahl? Därifrån har jag en hel del dåliga erfarenheter. Massvis med plagg som gått sönder och blivit fula :(

    SvaraRadera