lördag 7 augusti 2010

Helt alene...

Som sagt åkte jag och Elis över till Karlstad idag, vi var på Ikea och sedan till toy's r us där jag köpte två födelsepresenter till Elis. Tror han kommer gilla de starkt *ler*.

Annars har dagen gått på som vanligt och nu för nån timme sen sover Elis...borde plocka och städa....men orkar man, ja det är frågan...och jag har svaret...ja det får det nog bli, fast sitta i soffan en liten stund till...

Marcus har det trevligt i Sthlm tror jag, det var väl några ok band som skulle spela, men jag får väl höra allt om det imorgon...

1 kommentar:

  1. Hej! Tänkte kolla lite med dig om det här med dagis tider.. Det kanske är olika från kommun till kommun men jag frågar iaf. Vissa veckor kommer Liam bara vara där ca 10 timmar, tycker själv att det är lite lite för att det ska bli bra för honom, har man rätt till minst 15 tim? Alltså kan han få en extra halvdag den veckan för kontinutetens skull? Det finns ju en liten risk med att vara där för lite oxå.. kram!

    SvaraRadera