fredag 4 juni 2010

Vi har det bra...

har pa Rhodos, mycket varmt och gott men vad jag har hort har ni det fint hemma oxa! Har shoppat lite...blev 2 vaskor och en scarves...tror det ar fardigshoppat nu men man vet aldrig...Vi ater jattegod mat har och det ar sa gott! Men att saknaden efter lillskrutt och Marcus skulle vara sa har stor det trodde jag inte...Forsta och sista gangen jag aker utan dem...visst jatteroligt att bara vara med mamma men det hade varit mysigt om Marcus och Elis och pappa oxa hade varit med och jag vet att mamma haller med!

Nu har vi typ bara 1 1/2 dag kvar sen bar det av hemat...ska njuta det sista nu sen borjar allvaret igen nar man kommit hem...Ska bli sa gott att fa krama om mina hjartan pa sondag :) *Alskar Er!*

Vi hors, men antagligen inte forran jag ar hemma....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar