onsdag 2 juni 2010

Pa Rhodos!

Japp och det ar underbart har, dock langtar jag valdigt mycket efter mina hjartan...Men jag och mamma har det fint, vi ater gott, dricker gott och bara slappar. Just vad denna resan var till for! Har faktiskt redan hunnit lasa 2 bocker, ska borja pa min tredje imorgon. Har inforskaffat en tavla pa Elis som jag har skrivit om i tidigare inlagg och jag ar sa nojd, 600 kr men det var det vart! Forst ville han ha 1200 men da sa jag nja..och han andra sig...tur for mig :) den var sa fin att jag nastan fallde nagra tarar nar jag sag den...Ni far se bild sen nar vi kommit hem...

Som sagt har hotellet internet sa det kanske blir nagon mer bloggning innan vi beger oss hemat..dock far ni sta ut med att det blir a o istallet for de med prickarna ovan som vi ar vanna vid ;)

Till Marcus: Jag langtar sa efter dig och Elis, men dagarna gar fort, fast jag ska forsoka njuta!ALSKAR Er Massor!!!Massa pussar till mina tva alsklingar!!!

Ni andra far oxa ha det bra! Vi hors!Kram Emlan

1 kommentar:

  1. Åh vad bra att ni har det bra:) Fina vädret har äntligen kommit till Kristianstad idag, jätte lycklig är jag:)

    SvaraRadera