onsdag 5 maj 2010

Ser ut och bli en härlig dag!

Mmm får hoppas det ;) Elis sover fortfarande men han vaknar nog om en liten stund, då ska han få NAN sen bär det av på promenad ringvägen runt...Igår hade jag ju Ulrika och barnen här så det blev lite kakor så nu måste jag ut och gå bort dem! Vill ju så gärna gå ner lite till, jag känner ju på kläderna har jag har gått ner, men det finns ändå lite till som jag vill ha bort!

Är glad för jag ska få träffa mina nära och kära en sväng nästa helg - ska bli nice! Sen ska jag ju jobba lite nästa vecka oxå, får höra med Anna idag hur barnens schema ser ut för veckan. Vi ska nog promenera över till henne en sväng i eftermiddag...Snart ska hon på UL spännande, jag vet själv när man skulle iväg på det, man var nyfiken exalterad och tyckte det var spännande...Man såg ju den lilla krabaten då...tänk att det var lille Elis som var där inne ;) Min goa lilla grabb!

Det börjar snart dra ihop sig till resa, bara 26 dagar kvar och det kommer gå skitsnabbt så vi är snart där - ska bli skönt att få glassa i solen, men oj vad jag kommer sakna min lille Elis - Fast han har det ju bra hemma med sin pappa...Nu hör jag att lilleman har vaknat så bye bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar