måndag 3 maj 2010

Dagen har gått i ett...

Jajamensan...Började dagen med promenad, gick 8158 steg sen hem käka frulle - köpte nybakade frallor på vägen hem, kan säga att det var riktigt mumsigt...Efter lunch gick vi ner på stan och fixa lite, sen blev det järnvägsparken där Elis fick prova att gunga lite 4863 steg till ;)...sen hem och fixa lite och nu är det redan kvällen...vart tar dagarna vägen....?!

Imorgon ska vi till Linda och vi ska promenera som vi gjorde sist och bara umgås, trevligt! På eftermiddan kanske Ulrika och barnen kommer, hon ska hämta babyskyddet vi lånade så jag har fixat en liten present till henne/dem...Trevligt det med! Alltså att de kommer oxå ;)

Annars går livet på som det brukar....måste bara berätta - nu har jag fått spärra mitt andra bankkort för jag upptäckte nån konstig summa som skulle dras...hmmm...vad är det här!

Nu ska jag steka ägg till älskling, så god kväll på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar