söndag 9 maj 2010

Nu går det undan...

Mmm bara tre veckor till min födelsedag och det betyder att det bara är 21 dagar kvar till Rhodos - me like!
Så nu kommer jag börja fundera lite på vad man kanske ska ha med sig och kolla vilka sommarskor man har och lite sånt (självklart har jag tänkt lite redan ;-P, fast ingen lista skriven än) Ska bli skönt att komma till solen, oj vad jag ska njuta! Idag tänkte jag ta en vilodag från promenaderna, man behöver en dag som man bara kan va oxå....Sen jag började med promenaderna har jag gått ner 2,5 kg...så jag hoppas på 1,5 kg ner till innan resan men vi får se...Men jag ska nog köra abslidern snart - så man ändå känner att man gjort nåt...

Till veckan ska jag jobba, jag och Elis rättare sagt, tre eftermiddagar/stängningar...Tycker det är lite svårt att ha med Elis men de bad mig ju och sa att det funkar ändå...Barnen på tummen tycker ju det är så kul när jag hälsar på med Elis så det ska nog gå bra!

Nej nu ska jag och Elis busa lite så han¨kanske blir lite trött...sen när han sover ska jag nog vila mig lite oxå...han har ju vaknat runt sex tre dagar i rad nu...och innan sov han ju till sju, så nu känner jag mig rätt sleten...

Sen är det ju så att Elis kryper nu och på det försöker han ställa sig upp mot allt, vi har barnsäkrat nu men man måste va med hela tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar