lördag 15 maj 2010

En dag som en annan...

Jaha...vilket härligt väder vi fick idag! Imorse när jag och Elis tog morgonpromenaden så öste det ner och nu har vi solsken och 22 grader varmt - så gött!

Dagen har rullat på som den brukar... Jag tycker inte man hinner med nåt som man skulle vilja hinna med men så är livet som småbarnsförälder och Elis är det viktigaste i mitt liv så han går först...jag hinner göra det borde nån annan gång ;-) sen om det är lite stökigt imorgon på meandipartyt so what!

Nu är det bara 15 dagar kvar till resan med mamma och jag ser framemot den men kommer sakna mitt lilla hjärta och självklart mitt stora hjärta oxå!

Nu sover lillen så nu blir det lugna gatan orkar inte göra mina "måsten" nu ändå...see u!

1 kommentar:

  1. avundsjuk på morgonvädret, här har vi bara regn:(

    SvaraRadera