måndag 22 mars 2010

Weird...

Mmm vet inte om jag drömde inatt eller om det var så...vår ytterdörr, handtaget på den låter på ett speciellt sätt när man drar ner det och jag tyckte jag hörde det ljudet precis en liten stund innan Marcus gick upp 04.05 men ingen åverkan på bilarna eller nåt....så det kanske var en dröm...men otäckt om någon verkligen drog i dörren...*usch*

Idag ska vi handla lite jag och Elis...lite småsaker till skrutt och sedan kanske vi ska fixa hans pappas födelsedagspresent..ja vi får se...Blir meandiparty imorgon och vi blir iallafall sju stycken...så det skall handlas lite fika till det oxå ;) Kaffe/Te och smörgås - Gott! (Meandi är kläder, kolla in http://www.meandi.se/) och vi ska även ut till tummen en sväng imorgon, hade lovat ett barn som var sjukt när jag jobba så då är det klart jag åker ut *ler* Till helgen är det barnmässa i Karlstad så dit blir det nog oxå en sväng...var ju där förra året när jag var gravid och oj vad mycket grejor man fick då :) Nu är det väl mest för att kika...Anna har jag väl tänkt att vi ska träffa nån dag oxå...

Jag ska ha ett smyckesparty till :) En fd arbetskamrat i Åtorp ville att jag skulle komma dit och visa mina smycken för hon hade samlat ihop ett stort gäng som var nyfikna. Så efter påsk ska jag göra det. Kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar