tisdag 30 mars 2010

Ölme...

Ja dit ska vi idag, till Linda och Julia för Agnes är nog hos dagmamman tror jag. Ska bli trevligt att Elis får träffa en bebis i nästan samma ålder, de är ju födda på samma dag fast en månad emellan. Fast bebisar är de väl inte längre utan småbarn...Själv tycker jag det ska bli trevligt att träffa Linda, sist var ju Carros 30 årsfest. Så vi kan diskutera smyckestillverkning, barn och allt möjligt ;)

Nu när klockan är omställd och Elis vaknar ju 6.30 som han gjort tidigare men jag är sketatrött då...min kropp har väl inte riktigt ställt om sig än...men det kommer väl - jag är glad att Elis ändå sover hela natten...sen om jag inte går och lägger mig tidigare än 22.15  så får jag väl skylla mig själv att jag är sliten. Kanske blir en eftermiddagsnap med Elis i eftermiddag så man orkar se deperata ikväll. Ska ju packa och fixa lite idag och i morgon är det Marcus födelsedag ♥

Anna kommer väl en svänga imorgon, hon måste ju pussa och krama lite på lillskrutt *ler* Nu vet jag vilka förskolor jag ska söka och har nog bestämt mig hur jag vill jobba ;)

1 kommentar:

  1. Ville bara tacka för smycket! Jag är mycket nöjd :)

    Tyvärr är Desperate inställt ikväll. De kör en triologi i CSI och Grey´s uteblir oxå i morgon tyvärr.

    SvaraRadera