måndag 29 mars 2010

a lot to do...

Ja då är det måndag igen...Idag ska jag göra en del saker...sotaren kommer nån gång nu under dagen och ska sota, jag och Elis ska till tummen då vi ska ha ett möte kl 14 efter det ska vi nog åka till nån färgaffär och köpa lite provburkar med färg till lillens rum. Får se vilka färger vi väljer till hans rum, men nån blå färg känns nog som ett bra val...hehe...Posta smycken och ska även ringa lite samtal, det är ju snart hög tid att välja dagis till skrutt och nu har jag lagt till en till som kan vara intressant. Tror det blir äventyret, stjärnan och herrgårn som vi ska söka till...ska skicka in papper efter påsk så tills dess ska jag ha bestämt mig. Ska fundera ut hur jag ska jobba oxå - det blir ju inte heltid utan vi får se vad det blir....

Imorgon ska vi ut till Ölme en sväng för en fika hos Linda och Julia - ja det var ju ett tag sen så det ska bli riktigt trevligt, hoppas nu ingen av oss eller barnen blir sjuka - det är ju det som satt käppar i hjulet innan.

Onsdag fyller älsklingen år och då ska vi till stugan efter han har jobbat färdigt - ska bli nice att umgås med nära och kära i påsk! Ja så ser min vecka ut....Jo förresten nu har jag äntligen fått lite ljusare slingor i håret, men inte riktigt så ljust som jag hade velat ha det - men när vårvärmen kommer blir det säkert en slingbox till ;)

Nu är det bus med lillfis som står på schemat - Så ha bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar