lördag 2 januari 2010

Idag ska det hända en del kul, ni kommer få se senare idag ni som är nyfikna *ler*. Pappa kom hit igår kväll då han ska till torphyttan och jaga toppfågel med några av sina jaktkamrater. Vi käka kebabpizza alla tre och det var skit gott hehe...Men inge bra för figuren...:P och som ni vet gick ju inte det så bra med crosstrainer...men som sagt nytt år nya möjligheter. Både jag och Marcus ska försöka ändra lite på oss och bli lite hälsosammare - får väl se hur länge vi klarar det.

Måste visa vad jag reashoppade åt Elis, jag blev ju inspirerad av Linda M när hon hade köpt dessa coola kläderna här och det var ju tokbilligt...bodysuiten hade kostat 199:- och jag köpte den för 80:- ....billigt och bra. Bilderna är även lånade från den sidan.



Det coola är att trycket är djurens fram och baksida....köpte dock strl 74-80 för senare bruk allså....
Nej nu måste jag påbörja det som ska hända idag - men vi ses senare!!!

1 kommentar:

  1. vilka gulliga kläder du alltid hittar. din son blev stilmedveten från första stund! :) kram! /charlie

    SvaraRadera