torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!!!

Japp sista dagen på det härliga året 2009...Detta året har varit toppen år och jag hoppas att nästa år blir lika bra! Tänk att det ändå funkar att blogga på ett uppringt modem med 52 kb/s *ler* hehe...Har faktiskt kunnat kika på det jag brukar kolla på dock att det har tagit lite längre tid...Men snart är vi ju hemma igen så då är det ju som vanligt igen.

Har idag hunnit med och hälsat på min barndomskamrat Malena med familj, var typ 10 år sedan vi sist sågs...mycket har hänt - gift, 3 barnsmamma, det senaste tillökningen 2 veckor idag :) Så man har fått klämma lite på en pyttebebis - me like...det var ju ett tag sen lillplutten var så liten...Man han är superrolig nu, alla dessa ljud han har för sig och så...

Snart är det ju dop för lillen och då blir vi många i huset...hela min familj ska sova över - men finns det hjärterum så finns det sjärterum eller vad är det man säger ;)

Jag Önskar Er Alla ett Gott Nytt År
och ta det lugnt med fyrverkerierna ikväll så ingen skadas!!

Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar