lördag 19 december 2009

Taco´s

Det är mumma det ;) Vi ska äta det nu ikväll, min man lagar maten som vanligt i det här hushållet. Jag vet jag måste bli bättre...hihi..Det här med att blogga med telefonen är en bra grej, känner dock att jag kanske kommer missbruka det och skicka så istället för att sätta mig vid datorn, dock sitter jag vid datorn nu *ler* Men det är bra när man inte har tillgång till dator eller hälsar på mor och far som fortfarande har uppringt modem *går för sakta* och jag vill ju att ni läsare ska få nåt att läsa även om jag inte är hemma vid min dator.

Pratade med Charlie innan och jag och Elis ska hälsa på henne och Elton på måndag, ska bli kul att klämma lite på en liten, för min är ju så stor nu. Det händer så himla mycket med Elis, tycker han kan något nytt varje dag och han är så himla stark. Min mamma tror att han kommer vara tidig på krypa men det återstår och se...

Nej ropar älsklingen att det är mat...

Bye Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar