måndag 21 december 2009

Nu går det undan...

och snart det är det julafton - o tänk snart är 2009 slut och vi börjar på 2010 :). -09 har varit ett jättebra år, lillfisen kom ju *min kärlek* och massa annat kul har ju hänt oxå. Ser fram emot ett lyckat 2010 :).♥ Är riktigt nöjd med granen som Marcus fixa...det gjorde du bra gubben min! Ser mysigt ut med alla julklapparna under *ler*



Idag ska vi hälsa på Charlie och Elton, ska bli mysigt - har fixat en present till lillkillen nu, det blev gråvitrandig barbapapa body och grå mysbyxor tog strl 62 för de har säkert fått mycket i de mindre storlekarna och det är ju kul om det används :) Köpte en sweatshirt till min lilleplutt oxå med hundar och hundben på...hihi

Imorgon ska vi åka över en sväng till karlstad hela familjen och shoppa lite och bara mysa ♥ ska bli härligt att vara bara vi tre.



Jag kunde inte hålla mig....så en nyhet är faktiskt ute på smyckesbloggen som jag tycker att ni skall kolla in;)

Xoxo Emlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar