lördag 26 december 2009

Då har man blivit brunett då :)

Ja, jag tröttnade på min utväxt och kände nu måste det göras något....antingen mer blond slingor eller bli brunhårig som utväxten typ....Köpte dock en blonderingsbox också...då man inte vet hur det bruna resultatet blir. Men jag är nöjd, jag tyckte det blev riktigt fint ;) men vi får väl se hur länge de dröjer innan man gör lite slingor i...*haha* Det var ju så ljust innan så det hade ju typ bara blivit slingat vid utväxen så det här vad en bra deal...Har dock använt lite brun utan sol så man inte ska se så blek ut *ler* Bild kanske kommer sen på nya frillan...

Igår var en riktig slappdag - så gött, idag blir det inte heller så många knop...Det är ju mellandagsrea men det är inget för mig, det är bara stressigt och så brukar jag inte hitta något på rean utan jag hittar nästan alltid något till ordinarie pris och då känner jag att jag inte orkar åka dit och trängas utan det kan få lugna sig lite...Måste dock åka över en svänga till K-d imorgon, då jag köpte en väst på Gina Tricot men den var inte så snygg...vi ska ju hälsa på mor och far och de har inte den affären där, så likabra att fixa det på en gång. Men det är väl förhoppningvis lite mindre folk imorgon...

Måste ju visa vår tomte oxå...Nästa år kanske Elis är mer intresserad *ler*


Har faktiskt gjort lite smycken ;) kolla in dem här

Ha en bra dag så höres vi...Xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar