söndag 18 oktober 2009

Söndag igen...

Vart tar tiden vägen? Dagarna går så fort... Men när man är hemma och är mammaledig så spelar ju inte dagarna så stor roll... Idag ska vi göra en del saker morsan och jag, hon ska sy lite grejor till mig, köpte fint tyg på ikea så det ska bli påslakan & örngott till vagnen, köpte ett täcke på jysk som hon ska sy om till åkpåse, vi ska hitta på en annan grej *hemlis* och jag ska nog slinga håret ikväll tror jag, måste ju vara fin till pappas kalas nästa helg ;) Hitta den här söta taxen på en sida...visst är den söt!?

Jag är ju en shoppare som ni alla vet, trots mammapeng så kan jag ju inte sluta....hihi, så dessa skor har införskaffats och jag tycker de är ett par riktigt fina partyskor....



Jag behöver ju ett par svarta varma oxå ;)



Uppdaterar säkert sen P & K mli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar