torsdag 22 oktober 2009

Livet är härligt ♥

Godmorgon eller god förmiddag ;) idag gick jag upp med tuppen 05.10, vi ska ju till morsan och farsan imorgon så jag kände för att göra det fint här hemma så det är städat när vi kommer hem igen..hehe..Ska iväg i eftermiddag och byta till vinterdäck, det är ju lika bra...Läste nånstans att man ska ha vinterdäck när det är under 5 grader för det kan bli halkigt ändå trots plus.

Jag har några nya idéer på smycken men de håller jag på, tills jag är färdiga med dem, men fint blir det tror jag! Var ju ner till bvc igår jag och mamma. Elis vägde drygt 5,6kg och var 59 cm lång och han följer sin kurva precis som han ska - härligt. Såg den här tuffa drakpyjamasen på lindex och gud vad söt Elis skulle vara i den - eller hur!?
Elisfisen ligger i vagnen och pratar med Bamse & hans vänner under tiden mamma bloggar
♥ ♥ ♥


Ha en bra dag, kram



1 kommentar:

  1. Gud vad gött när de ligger och pratar så där:)... Man kan stå och titta på dem hur länge som helst... Lucas hade en precis likadan i sin vagn:)

    SvaraRadera