fredag 21 september 2012

Inte lika nöjd...

Jahopp, det kom inga glasögon idag :( söpp, inte alls lika nöjd med lensway...haha....Anna som oxå beställde fast i söndags, hennes 4 par kom i tisdags eller onsdags...hmmmmm...

Jaja de kommer väl nästa vecka! Ska jobba lite extra nästa vecka för en personal ledig en dag för hon ska till Ullared. Blir bra för då har man lite komp att ta om man behöver vabba. För torsdagen jag vabba med Elis skulle jag ha jobbat 4,5 h men man kan bara välja halvdag eller 6 h på vabben så då får jag ta komp resterande annars förlorar jag ju mycket på vabbdagen...jaja massa dravel...

Nu ska jag hjälpa till att laga mat sen blir det kvällen för lilla prinsessan Leah som för övrigt jag fick väcka 7.45 imorse. Hon hade sovit gott HELA natten! Så skönt att det vänt, ta i trä...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar