söndag 1 juli 2012

Sandlåda

Igår fixade vi ju ihop sandlådan eller rättare sagt Marcus, riktigt bra blev det och barnen är nöjda! Gött för nu blir det så mycket lättare med utelek här hemma! Vi provade även cykelvagnen och jag tror barnen tyckte det var okej också, så till veckan blir det nog två svängar ut till tummen...lite jobbigt var det men får tänka på all motion jag får med barnen bakom ;) haha

Senare i eftermiddag ska vi ut till skärgårn och fira Stig som fyller 6 år imorgon, blir kul för kusinerna att ses!

Som sagt var det Marcus tur för sovmorgon idag, Leah vakna 4.00 och jag gick ner och värmde välling, tänkte att hon somnar väl om....Hmmm icke sa Nicke, jag fick slumra till 4.45 sen ville hon upp. Fast nu har hon somnat i resesängen vi har här nere så jag tror jag ska stänga mina blå och hoppas få en liten stunds sömn till...så Zzzzzz på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar