onsdag 20 juni 2012

En underbar dag!

Vi har haft strålande väder idag och livet är underbart! Dock vakna lillsnutta till vid 5.20 och ville ha välling, men hon fick det i sängen och sen gick vi upp vid 7.00 rätt okej ändå. Men idag har vi varit ute och lekt och badat så hoppas det blir 7.00 hon vaknar imorgon!

Imorgon kommer ju pappa Marcus oxå, det ser vi framemot ❤! Tycker det är så underbart att vara i vår stuga mitt i landsbygden i mörkaste Småland ;). Att vi har en bondgård bredvid med massa kossor gör det ändå mysigare... När bonden var verksam när jag var liten kändes det som man levde i en Astrid Lindgren bok, helt underbart!

Hoppas att Elis gillar det lika mycket som sin mamma, men det tror jag :) nu ska jag umgås med mor och far då jag lagt knoddarna! Och måste säga att det är mycket lättare att lägga lilltrollet nu, så gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar