torsdag 3 maj 2012

Solsken

Pratade nyss med älskling en kortis, de har det bra, men det vräker ner snö och det var -4. De ska ut och fiska havskatt eller vad det hette...Här har vi ju sol och lite varmare, fast det blåser ju lite idag.

Nattningen igår var ingen lek, la Leah vid 18.45 och hon somnade rätt snabbt. Går upp med Elis ca 19.30 som vill sova i vår säng för att pappa inte är hemma, ok men då får du ligga här tyst och lyssna på bandet som jag satte på, sa jag. Det var lugnt i ca 25 min, sen hörde jag att han gick omkring och sen att han drog på spjälorna på hennes säng och hon vaknade och var tröstlös...låg däruppe med de i vår säng i ca 1 timme men ingen verkade vilja sova. Försökte ge Leah välling men det ville hon inte ha. Satte på bandet och gick ner, 20 min senare sov de båda två...så 21.20 var det tyst. Elis sov till typ 8.00 och Leah vakna 5.15 dock somna vi om vid 6.30 så lite har man fått sova ;) hoppas på en bättre kväll idag :)

Får se vad vi hittar på idag, kanske får bli en promenad ner till stan en sväng, är ju fint väder men det blåser lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar