torsdag 24 maj 2012

Ikväll ska jag ut och äta med jobbet, det ska bli trevligt, har ju varit en del annat nu, så det skall bli kul!

Imorgon åker jag till min bästa vän Alexandra och det ska bli underbart. Jag ska få umgås med bästa tjejen och sova hela nätter och kanske t.o.m få sovmorgon. Lite shopping kanske det blir med, fast inget extremt...har ju min "fin" väska nu :-) barnen och Marcus är hemma och tar det lugnt ;-)

Idag har nog skadeanmälan angående att Elis blev sjuk på resan kommit in till försäkringsbolaget, så vi får se vad de säger och om vi får tillbaka nåt på resan. Hoppas kan man ju göra iallafall...

Nästa vecka drar jag och barnen till stugan, då ska jag lämna in vagnen för reparation för jag har ju köpt den där i trakterna...så får vi se vad Thomas Cook's flygbolag säger om det blir reparation eller cash?! Och sen ska min underbara föräldrar passa barnen på fredagen för då drar jag till gekås - Ullared för lite brutal shopping....har börjat skriva en inköpslista men den kommer väl fyllas på och sen blir det säkert nåt som inte står på listan med :-) brukar ju bli så när man är där ;-) haha...

Har en liten hemlis, men tror jag drar på den nån vecka till...men superskoj är det!!!❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar