söndag 15 april 2012

Det gjorde under...

Att få sova lite...visst fortfarande rätt snorig, hostig men annars känner jag mig rätt okej!

Vi har haft en Volvo S40 på provkörning för clion är ju som sagt rätt liten och vi visste inte riktigt hur vi skulle sätta bilbarnstolarna nu när Leah ska ha en större. S40 var rätt okej, för det priset de skulle ha den för och både bra vinter och sommardäck. Men hur jag än försökte kunde jag inte sätta bilbarnstolarna så det funka. Men så prova jag i clion, Elis fram och Leah bakom mig, visst det är trångt men helt okej för mig att sitta i den. Så där spara vi lite cash istället. Som vi kan använda till nåt annat istället...

Till veckan bär det av söderut för mig och barnen, mamma fyller år och urnsättning av farmor dagen efter...

Åh imorgon ska Leah ta MMR spruta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar