tisdag 20 mars 2012

Tänka sig...

Ja det är ju så att livet rullar på och så bekväm som jag är, så köper man ju barnmatsburkar till Leah, ja det är ju enkelt...men hör och häpna ;-) jag har tänkt laga lite egen mat till henne...men först börja jag med att göra fruktmos på banan, äpple, päron och mango...det blev riktigt smarrigt faktiskt...Leah fick smaka lite och hon verka gilla det...och sen sparar man ju lite pengar på det också...

Nu ska jag bara komma på vilken maträtt jag ska göra åt henne som jag sedan fryser in i lite fler småburkar. Tror det lutar åt spagetti och köttfärssås....men det får bli ett projekt när vi väl ska laga nåt med köttfärs till oss själva...

På torsdag ska vi fixa nya pass och lilla Leah ska få ett också...blir spännande att se hur de gör när ett så litet barn ska ha pass...nu menar jag förstås när man tar passfotot, Elis var ju ändå typ 15 månader när vi fixa hans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar