lördag 4 februari 2012

Portabel dvd...

Har vi införskaffat oss, toppenbra när man åker långt med kidsen. Leah är ju för liten än, men funkar skitbra när man åker långt med Elis. Priset var ok med...har kostat 1299:- och var nersatt till 799:- helt okej för att få en lugn bilfärd. När vi åker till min släkt tar det ju några timmar så perfekt! Har lånat en dvd av en våra anställda tidigare, men nu har vi en egen, gött!

Annars lunkar allt som vanligt förutom att det är väldigt snorigt i hela familjen just nu...

Vi har ändrat om lite här hemma, flyttat på lite matbord och hyllor, skulle vilja åka till Ikea och fixa lite till, men får se när jag har tid och ork :)

Har fått tid i Karlstad för Leah också för att se om hon också har sfärocytos som mig och Elis. Jag hoppas verkligen att hon INTE har det, de första testerna på Elis var okej. Men sen när de skulle ta fler tester var det inte alls lika kul och det var skitjobbigt för Elis. Men jag hoppas på det bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar