tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag...

Så idag tänker jag på de som lämnat oss, som är bakom månen...jag, vi saknar er...

Skickar kramar till mina nära och kära som bor alldeles för långt ifrån oss, men vi ses snart!

Jo provade att ändra Leahs matrutiner för att se om hon sover hela natten...ja första natten gick det bra, men inte lika bra inatt. Hon vaknade 3.15 fick komma över till vår säng, men när Marcus gick upp vid 4.00 ja då gick jag ner och värmde Nan till henne...för hon somnade ju aldrig...efter ersättning tog det en stund sen somnade hon. Men typ 1 1/2 timme därefter kom Elis...så att få en hel natts sömn är nog nåt man får drömma om nu...men jag vet ju att det är ju bara en kort period det är såhär, när hon väl sover nätter sen kommer man glömma bort det här att man inte fick sova....Fast just nu är det lite jobbigt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar