söndag 15 januari 2012

Kanske kan gå...

Igår kväll fick Leah iblandat lite välling i ersättningen och mamman tänkte nu kanske hon sover hela natten...men njaa...hon vaknade till vid tre och jag fick ge henne nappen och vagga lite på henne...men ta i trä hon somna om...hon är ju tillräckligt stor för att sova hela natten utan att äta, så vid 5.30 gick jag upp och hon fick mer ersättning, vi somna om, jag vakna nyss och barnen sover fortfarande. Så mamman tänker bara njuta av tystnaden och ta det lugnt, för barnen vaknar nog snart ;)

Tog promenad med Elis ner till stan igår där jag köpte lite rosa fina kläder till Leah och Elis fick en blå lastbil från barnsligheter...han gilla den starkt.

Marcus har dragit ut på fiske, så vi får väl hoppas de får lite och att de har det bra! Ska försöka få ut lite grejor till försäljning på blocket och andra sidor...man samlar på sig så mycket saker...Ska faktiskt ta och sälja min brudklänning, är ju gift och har inte tänkt gifta mig igen...Leah vill nog ändå inte ha den och jag sparar faktiskt tiara och slöja...om det skulle vara mer intressant ;) haha...så vi får se vad barnen tillåter mig att ta kort på...

Ja nu hör jag att de båda är vakna, så får gå upp till mina små! Ha en bra dag för det ska vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar