torsdag 29 december 2011

Morgonstund har guld i mun...

Ja då har jag och Leah varit uppe sen typ 6.00 imorse, lillan sov hela natten och somnade ganska fort om igen. Då passar mamman i familjen på att plocka och städa lite medan resten av familjen sover, kan säga att man får mycket mer gjort när man inte har någon som springer en runt benen eller ligger och jollrar på uppmärksamhet.

Imorgon drar vi till syster där vi ska fira nyårsafton, det tror jag barnen gillar för mormor och morfar är också där...

Idag blir det väl lite fix och don tror jag, för mor och far hänger med hit tillbaka sen och då vill man ju hade lite fint :) Sedan har vi bokat en natt på hennikehammars herrgård, Marcus och jag ska äntligen göra nåt bara han och jag <3 Ska bli så mysigt! Trerätters och god frukost! Mor och far passar barnen...

Nej nu ska jag passa på och plocka lite till innan huset vaknar till...Ha en bra dag! För det ska jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar