söndag 13 november 2011

Fars dag...

Idag och Elis fick ge Marcus en farsdag present i form av en t-shirt med texten världens bästa pappa, så den kan ju han använda på jobbet :)

Svärfar, Marcus pappa Malte kommer hit sen så ska vi bjuda honom på lunch, trevligt. Sen måste vi åka ner med XC90 som vi lånade i fredags, tror jag är rätt sugen på att byta bil, men vi får se hur vi gör, det blir ju en lite större kostnad mot vad vi haft eftersom den är en SUV och dieselbil med fordonsskatten. Men den var underbar att köra och man kom så mycket högre upp, känns säkrare liksom ;)...

Annars så känner jag mig rätt utvilad faktiskt, vi gick och la hos vid 21.45 igår, då fick lillfjärta mat och tvärdäcka. Det gjorde jag med :) Sen vakna hon 4.44 och åt igen, sen vakna Elis till och fick ligga i vår säng och han tyckte vi skulle gå upp 6.30 så lika bra att göra det.

På tisdag kommer en och tittar på syskonvagnen så jag hoppas hon köper den men hon lät rätt sugen så förhoppningsvis :) passar bra för då har vi Anna och Ebba här med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar