tisdag 25 oktober 2011

Förkylning suger :-(

Ja fy vad jobbigt det är att vara förkyld, det började med halsont och hosta i söndags, nu är det med rinnsnuva, snor och ont i kroppen. Riktigt söppigt! Men förhoppningsvis är jag kry till helgen! Jobbigt när mannen jobbar skift och man blir ensam med kidsen när man mår kass...

Pratade med prästen igår och han kommer på besök på ons, men jag vet ju vilka psalmer och så jag vill ha så det går nog fort, ska ju göra dophäften till alla gäster men de är ju typ klara de med, bra när man har ett sen tidigare, bara kopiera och ändra lite ;-)

Nu ska jag försöka slumra lite...igår efter nattmålet sov vi till 7.40 och jag hoppas på nåt liknande nu...

Har lite att fixa med när Elis är på dagis så...hoppas jag mår bättre när jag vaknar sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar