onsdag 31 augusti 2011

Godmorgon på Er!

Inatt var en mycket bättre natt, jag var duktig och la mig rätt tidigt (runt 22). Leah åt vid halv nio var vaken en stund med mig och vakna sedan vid 3, ett riktigt långt sovpass. Vi har försökt att ge henne ett mål 3-4 h efter det tidiga passet på kvällen för att hon ska ha längre sovpass där på natten men tror lillfisa har ställt in sig på sättet som det var igår...men detta är ju under en kort period så det är bara att tänka så att sova får man göra en annan dag en annan tid :).

Dagarna går och snart är det dags att åka till syrran i Göteborg och shopping i Ullared - längtar! Listan blir längre och längre på vad jag ska shoppa..hihi :)

Idag kommer Anna och Ebba hit vi ska umgås och fixa lite jobbrelaterat som lärarlegitimationen, min ansökan är nästan klar att skicka in bara lite underskrifter som ska dit. Det var lättare än jag trodde från början att söka den.

Annars lunkar livet på som vanligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar