torsdag 11 november 2010

Torsdag

Idag blir en kortdag, det känns skönt för jag sov så dåligt inatt, vakna typ hela tiden...söpp...

Revisorn kommer idag så Anna och lilla Ebba kommer titta ut oxå, mysigt med lite bebisgos. Sen i em/kväll så kommer ju Eva hit och ska passa lillskrutt tills Marcus kommer hem från jobbet så jag kan gå på smyckesvisningen i Örebro...Får se om det blir nåt inhandlat *ler* beror ju lite på om de har lite förmånliga erbjudanden...

Nu ska jag strax ut och skrapa bilen, för idag ska jag vara där 6.30 för innan 6.45 kan vi ha 7 barn och det är inte så kul för en personal...för tänk om alla barnen skulle vara ledsna eller nåt...så därför gör jag så och nu när Marcus inte jobbar morgon så passar ju det...

swosch-of to work.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar