tisdag 12 oktober 2010

...

Ja ni får ursäkta att jag är så dålig på att uppdatera men det är så mycket annat som sker om dagarna...så jag hinner lixom inte. Nu ligger jag i sängen och ska snart sova, så tur att jag kan blogga från min iphone annars hade det nog gått dagar mellan uppdateringarna ;-)

Idag fyller min gode vän Anna år, så stort grattis till henne!

På fredag kommer mamma tillbaka igen då pappa ska vara i villingsberg. Trevligt, då kanske hon hinner sticka färdigt min hajmössa ;-) om ni kommer ihåg den hon gjort till Elis så är det en sån fast svart! Blir nog ensam om en sån mössa i stan...hehe...

Kollar på Thailandsresor oxå, är sugen men vet inte om jag är redo att lägga så mycket pengar på det...vi får se...nån resa ska det bli längre fram iallafall innan Elis kostar mer...alltså nu innan han blir 2 år för då kostar barn bara 300:-

Nej nu måste jag faktiskt sova!!godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar