torsdag 16 september 2010

Buzzador

Har jag blivit! Det är en sajt där man får prova på t.ex kanske hundmat om man har hund, blöjor om man har barn, när man registererar sig fyller man i hur ens liv ser ut och man får kampanjer som passar in på det liv man har...Hoppas få nån kampanj snart, så ska jag buzza för er och dela ut lite saker om det passar er...får jag barnmat är det ju er mina vänner med barn som får hjälpa mig...så jag får era åsikter oxå om just den kampanjen...Låter det spännande? Vill ni så kan jag rekrytera er!

Annars är allt bra här, jag har helg nu och det känns så gött! Har varit hård vecka för Elis oxå....men nu ska vi bara ta det lungan och mysa...hela helgen!!! Börja skriva lista för Ullared, lite julklappar och förbrukningsmaterial kommer nog komma med hem...och annat smått och gott!!!

Vad ska ni hitta på i helgen? Strax väcka Elis här, sen blir det att åka och handla lite....kanske tummen en sväng med...får se :)

1 kommentar:

  1. Kul att du oxå blivit en buzzador! Jag har haft väldigt tur sista veckorna,fått tandkräm, bebismat, blöjor och kanske även välling till veckan. Förhoppningsvis så får du en kampanj snart.

    Ha en trevlig helg nu!

    SvaraRadera