lördag 21 augusti 2010

Tror det...

Får bli en tidig kväll, jag ska ju ta Elis imorgonbitti och då vill jag vara utvilad! Håller på och bli förkyld, har haft lite ont i halsen och nu har näsan börjat rinna *suck* hatar att va sjuk! På måndag börjar hjärtat att jobba igen...tror han kommer ha lite ångest imorgon...har ju varit ledig i 6 veckor nu.

Själv ska jag nog dra en sväng över till bergvik imorgon och kolla lite...helt själv, skönt med lite egentid ;-) och till veckan blir det inskolning med vink, lunch och vila för skrutt - men det kommer han klara galant! Värre för morsan tror jag *ler* på tis ska jag hämta mina nya brills, ska bli kul! Sen har jag bokat resa upp till Sthlm, ska hälsa på Alexandra 3-5 september så då har grabbarna grus tjejfritt :-)

Nej nu ska borsta gaddarna och fixa till mig för att sova, så godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar