tisdag 24 augusti 2010

Lite bättre...

Har det gått på inskolningen idag, Elis fick komma till frökens famn när jag sa hej då och då var han bara ledsen en liten stund...känns bra. För allvaret börjar ju på måndag! Ska bli skoj att börja jobba men det kommer kännas i mitt lilla mammahjärta att Elis inte är hos mig.

Har bokat en nagelförlängning hos en tjej som Linda Martnell tipsa mig om, ska bli nice att få lite fina naglar...Mina tågbiljetter upp till Sthlm har kommit nu och jag ser framemot nästnästa helg då vi ska ses, kommer sakna lillskrutt men han har det ju bra hemma med sin pappa! Får se vad vi hittar på men lite shopping ska det allt bli!

Ska ner på stan i eftermiddag och hämta mina nya glasögon (kanske kommer bild sen) och fixa lite annat med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar