torsdag 1 juli 2010

A ' lot to do...

Ja idag ska jag hinna med mycket! Ska till sjukhuset vid 11 för att kolla upp en grej, tack snälla Malte för att du kommer hit och passar Elis under tiden! Sen ska vi åka över till Karlstad för jag var så dum och var på med telefonjack nej tack men jag har ju 14 dagars öppet köp om jag köper en tjänst så och jag har ju inte öppnat det jag fick med mig så det ska nog inte vara några problem :-) sen efter det ska vi tillbaka hem för att bege oss till Tummen för sommaravslutning - full rulle hela dagen!

Elis fick sova mer igår men somna ändå kl 19 igår och sov till 6...jaja det känns väl rätt okej, man ska inte klaga...Dörrarna har kommit nu med, så vi ska hämta dem på lördag och det blåa i Elis rum är färdigmålat, det går framåt! Bara det vita kvar! Så förhoppningsvis är allt klart innan Marcus semester börjar!

Nu står bus på schemat med Elis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar