måndag 7 juni 2010

Yeah !!!

Ska åka neråt i veckan och träffa la familja - det måste lösa sig med bil först...Marcus behövde ha volvon men det löser sig nog :) Ska bli så nice, får hoppas vädret är fint bara, fast det gör väl inget om det regnar får ju träffa familjen! Först en sväng till stugan och sedan i helgen blir det Kristianstad, kanske lite shopping..ja inte åt mig då utan till Elis då han börjar smått växa ur sina kläder så en del till honom...*ler* Så spännande att se brorsan + familjs lght och L & J där jag och Elis ska bo...

Nu lite om Rhodos...
Det var en underbar vecka med mycket god mat och dricka, (har inte vågat väga mig än, har nog gått upp nåt kilo, men ska sätta igång med morgonpromenaderna nu) Mycket sol och bad, dock brände jag mig lite så har redan börjat flagna...men lite brun är jag allt - så nu kan sommaren komma till oss så man kan behålla brännan ;) Lite shopping blev det oxå, det vart ju som sagt två väskor, en scarves och en t-shirt med Karl-Alfred utan huvud (Blir ju Elis huvud som sticker upp där) och ett par shorts till lillen...Mycket nöjd! Det är nästan så man vill ta med familjen och åka på en solresa till i sommar *ler* Men kanske får bli Thailand till våren...Ett litet bildregn från Rhodos...

Hotel Constantin, vi bodde på våning 6 och så här såg poolen ut
Mamma badar i havet!
Klocktornet i gamla stan
Jag vid fontänen i gamla stan
Vi på restaurang Louis - Rhodos bästa ;) Åt här tre dagar
På hotellet med en liten drink...

1 kommentar: