onsdag 7 april 2010

Örebro

Ja jag har hittat en sak därborta som vi ska kika på jag och Elis, jag hoppas att de förstod mig rätt och det är det jag tror...är det så så kommer jag visa bild på det sen :)

Det var jättetrevligt i åtorp igår och smyckespartyt vart lyckat - kom jättemycket folk - kul kul...Fast Elis kanske man inte ska ha med sig, för han tyckte inte det var lika kul...men tur att jag hade Monika som hjälpte mig jättemycket med honom *Tack Monika* annars hade det inte gått lika bra...

Så nu har jag en del beställningar att göra...så om ni inte hör nåt av mig så förstår ni att jag sitter och pysslar i massor ;) *skratt*  Blir bra det, Marcus är ju ledig fredag så då får väl han och Elis ha en mysdag så jag kan fixa med mina beställningar....

Dax att byta däck med - det blir till att ringa gummicentralen och boka tid, betalar hellre den lilla summan än att skita ner mig själv *ler*

Nej nu får vi ta och fixa lite...så vi kommer iväg till Ö-bro när jag tänkt mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar