söndag 8 november 2009

Hua...

Att man kan tappa så mycket hår...tycker jag tappar drösvis med hår och stackars Elis som typ får allt på sig, sitter på hans kläder, ansikte...m.m. Men det är vanligt att tappa hår efter en graviditet har jag läst. Nu har det börjat ramla in lite beställningar, så kul. Men så har jag ju använt mig av en annons på ett ställe så det kanske är därför ;) Men kul att folk gillar mina smycken.

Fars dag idag, Elis och jag hade fixat ett kort till Marcus och strumpor där det stod "världens bästa pappa" han blev glad tror jag. Sa till honom att mors dag är i maj och att han får hjälpa Elis då *blink blink*. Har skickat ett fars dag kort till min pappa oxå, måste ju visa att man uppskattar dem. Nedan är en bild från i fredags, när Elis hade dejt med Julia Martnell *ler*
Godingarna

1 kommentar: